AAA - PARTY IT UP (PV)


partyitup by Bored4Lyfe Egy igazi party dal AAA-től!

AAA Események

TV
03.12 Nippon TV - PON!
03.15 Nippon TV - Happy Music
03.16 TBS CDTV
03.18 Nippon Asahi - music-ru TV
03.23 TBS Channel 1 - Nissy

Fellépés
03.16 Tokyo New Single Release Event
03.16 Okayama New Single Release Event
03.17 Hokkaido New Single Release Event
03.17 Aichi New Single Release Event
03.30 Tokyo
03.31 Osaka

Újság
03.13 OUT of MUSIC (címoldalon)
03.13 TV Pia (Uno, Atae, Shuuta)
03.14 CD Data (címoldalon)
03.14 What's in (Urata, Hidaka, Ito)
03.23 Vivi (Ito)
03.23 JUNON (Nissy, Uno, Atae)
03.30 WOOFIN' (Hidaka) (címoldalon)
04.01 Fine (Uno, Atae, Shuuta)

Tokyohives interjú Naoya-val

2011. január 12., szerda
Urata Naoya a AAA együttesből múlt hónapban adta ki az első szóló kislemezét a "DREAM ON"-t, amiben Japán egyik legnépszerűbb előadónője Hamasa Ayumi is részt vett.

A kislemez December 22.-én jelent meg és a December 28.-i héten első helyen végzett az Oricon napi és heti zenei listáján. Habár ez volt Urata első szóló kislemeze, már 2009. Január 28.-án kiadta az első albumát "TURN OVER" címmel.

interjú:

- Ez lesz az első szóló kislemezed. Miért döntöttél úgy, hogy szóló karrierbe kezdesz és várhatunk tőled további lemezeket is?
- Úgy gondoltam, hogy ezzel egy új oldalamat fedezhetem fel. Szeretném folytatni a szóló karrieremet, hogy valahogy kifejezhessem magam.

- Mit éreztél amikor megtudtad, hogy valakivel együtt fogsz kislemezt készíteni?
- Hogy őszinte legyek, nagyon boldog voltam. Azt gondoltam, hogy "Azt akarom, hogy ezt meghallgassák az emberek!"

- Mit jelent számodra a "DREAM ON"?
- Számomra azt jelenti, hogy soha ne add fel az álmaidat, mert az álmok képesek szabaddá tenni.

- Kinek az ötlete volt a klipp?
- Minden Hamasaki Ayumi-san ötlete volt.

- Milyen volt egyedül dolgozni egy producerrel a csapat helyett?
- Az énekléssel kapcsolatban semmi sem változott, de az, hogy egyedül dolgozhattam, több erőt vihettem bele a munkámba.

- A saját ötleteidet is meg tudtad valósítani a projectben?
- Az énekesnek ezt éreznie kell. A "csata" az én ötletem volt, de improvizáltunk is.

- Mi volt a legnehezebb és a legkönnyebb része a kislemez készítésnek? Tanultál valamit?
- Nem igazán volt nehéz, inkább szórakoztató volt. Hamasaki Ayumi-san-tól megtanultam hogyan fejezzem ki magam. Arra késztetett, hogy valósítsam meg azt, amit ki akarok fejezni.

Kérlek, üzenj valamit az olvasóknak/rajongóknak!
- Sok emberre tudtam hatást gyakorolni ezzel a kislemezzel. Még mindig sok mindent szeretnék megtenni, ezért kérlek titeket, hogy továbbra is támogassatok engem!

0 megjegyzés: